نصب اپلیکیشن نوا
تصویر ابوالفضل بختیاری - ز جا برخیز ای باب الحوائج

ز جا برخیز ای باب الحوائج

[ ابوالفضل بختیاری ]
ز جا برخیز ای‌باب‌الحوائج حاجتی دارم
بگو بعد از تو باید خواهرم را بر که بسپارم

همیشه ماه را مردم میان آسمان جویند
چرا من ماه را باید ز روی خاک بردارم

صدا آمد برادر با خودم گفتم؛ حسن اینجاست
برادر خواندی‌ام هم اولین هم آخرین بارم

میان خیمه‌ها غیر از من و سجاد مردی نیست
غریبم من ندارم هیچ‌کس تنها تویی یارم
******
چشمت زدن، ریخته به‌هم تنت دلاور
عباس بودی، حالا شدی شبیه اصغر

فرق و زدن، شکسته ساغرت
بند نمی‌شه رو نیزه‌ها سرت
داره میاد صدای مادرت

حرفامو با تو می‌گم چون مردی
زینبو چه به بیابون گردی
*******
ز یک سو خیمه بی‌محرم، ز یک سو چشم نامحرم
ز یک سو غارت معجر، ز کار افتاده افکارم

به دامانم سرت را سعی کن ثابت نگهداری
که من با احتیاط این تیر از چشمت برون آرم

نظرات

0 نظر ثبت شده

هنوز نظری ثبت نشده است

اولین نفری باشید که نظر می‌دهد

  • مداحی
  • منبر
  • قرآن
  • ذاکران
  • پروفایل