نظرات
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد

غریبِ بغداد سلام من به امیدِ جودِ تو اومدم حرم تو پناه امن منه من به خدا فقط به تو رو زدم غریبِ بغداد سلام از طرفِ امام رضا اومدم گفته بگیرم از تو حاجتامو (با کولهباری از دعا اومدم)۲ تو که چارهی بیچارههایی واسه همه بیکسا مرادی دستِ منو میگیری به قرآن آخه تو رئوفی و جوادی ای مردِ کریم، ای نور ای خدا محتاجِ توام، یا ابن الرضا یا ابن الرضا...
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد