نظرات
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد

میباره رو گونههام، اشک توی چشام ولی محکمم شبیه تو، ای رهبرم سید علی مشت گره کردهی تو نشون استقامته پیام تو به هممون موندن پای ولایته نسل ما، سرشار از سرداره اینجا دل، مشتاق دیداره هیچ ترسی، تو قلبامون نیست چون میدونیم، ایران صاحب داره یا مهدی، ادرکنا یا مهدی۴ با دل پُرِ غمت، پَر کشیدی پیش خدا تب تو مکتب تو، باقیه توی سینه ها اسم تو حک شده روی قلب شکسته ی وطن خسته نباشی آقاجون ای تَنِ خستهی وطن خون تو، دل هارو بیدار کرد دلهارو، غمخوار دلدار کرد خون تو،مثل موج دریا مردم رو، بیقرار یار کرد یا مهدی، ادرکنا یا مهدی۴ https://eitaa.com/joinchat/2295332865C52c23060cb کانون نغمه پردازان جوازنوکری
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد