نظرات
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد

داره بارونی میشه چشمایِ عاشق دوباره دوباره با آه و ناله ابرِ چشمام میباره صدایِ العفوِ قلبم تویِ سینهم میپیچه سینهای که با دمِ خدا خدا بیقراره خدایا منو برایِ بدیام عذاب نکن که همین بندهیِ بد جز تو کسیو نداره امیدم فقط تویی میخوام تو رو صدا کنم هر کی جز تو رو بخونه آخرِ کارش زاره تویی تنها رفیقی که سرپوشِ عیبِ منه صبرِ تو ضامنِ آبرویِ این گناهکاره دَرایِ دعا همیشه تویِ درگاهت بازه بندهیِ بدم به لطف و رحمتت امیدواره یا غیاثالمستغیثین آی خدایِ مهربون /۲/ تو رو به روضهخونِ کنجِ ویرون قسم میدم همونی که چشمش از ضربهیِ دشمنا تاره اونی که نیمهیِ شب مسافرش رو دامنش جا میگیره تا سرِ خاکآلودوُ نگه داره قسمت میدم به اون دختری که موش خونیه اون سهسالهای که خونده روضههایِ گوشواره حقِّ دردونهیِ ارباب حقِّ زهرایِ حسین نذر دست خالی بره عاشقی که گرفتاره دستایِ خالیمو پر کن بذار کربلایی شم بذار پامو بذارم تو صحنِ دلبر دوباره یارقیه یاحسین وُ یارقیه یاحسین /۲/ sehreashk@
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد