نظرات
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد

تقویم آخرین نفسهاشو داره میکشه بازم یک سال دیگه طی شد و داشتیم واسه نوکری فرصت امسالم میخوام که با امضای رقیه تحویل شه پس اینجور برام بچینید هفتسینمو توی هیئت سین مثل سفرهی رقیه تو روضهی زنونه سین مثل سوم محرم که اولِ جنونه سین مثل سوریه که دوریش دِلا رو میسوزونه حَوِّل حالِنا اِلی اَحسَنِ الحال یعنی اربعین حرم باشم امسال... شاهِ کربلا ارباب، حَوِّل حالنا ارباب... **** سرمایِ فصل زمستون رفته ولی بیا ارباب تو سرمای بیکسی نوکر رو بگیر تو آغوشت این سبزه گره زدن رسمه مردمه توی نوروز من دل رو گره زدم آقا به ضریح شیشگوشهات سین مثل سایهی عَلَم که به روی سرمونه سین مثل سید جواد ذاکر که تو دِلا میمونه سین مثل سینهزن که مردم بهش میگن دیوونه حَوِّل حالِنا اِلی اَحسَنِ الحال عاشورا بمیرم از داغ گودال... شاهِ کربلا ارباب، حَوِّل حالنا ارباب... **** تنها آرزوم اینه کاش امسال سال فرج باشه آقامون بیاد یکی از این جمعههای تعطیلم با مهدیِ فاطمه نوروزو تو کربلا باشم کاش اینجوری سالتحویل بگیری تحویلم سین مثل ساقیَالعَطاشا که مرد و پهلوونه سین مثل سلطان خراسان که دردمو میدونه سین مثل سالی که یه روزش ظهورِ آقامونه حَوِّل حالنا اِلی اَحسَنِ الحال سرباز امام زمان باشم امسال... این جمعه بیا آقا حَوِّل حالِنا آقا...
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد