نظرات
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد

رمق نداره پاهام میخوام که باهات بیام از دار دنیا فقط تو مونده بودی برام چه جوری باهات وداع کنم؟ چه جوری ازت جدا بشم؟ من و میزاری میری ولی کی میدونه من چی میکشم برو ولی همسفر یه خورده آهسته تر اما اگه راهی بود برگرد و من رو ببر لحظه وداع رفتی و موند عطر نفست رو چادرم تو رو به همون خدایی که کس بی کسون میسپرم با این صدای خسته با پر و بال بسته بابا من و بغل کن خیلی دلم شکسته نفسی برام نمونده که دم آخری صدات کنم من و توی آغوشت بگیر که یه دل سیر نگات کنم
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد