نصب اپلیکیشن نوا
تصویر حمید علیمی - گریه برای فاطمه مهر تولی‌ است نشان تبری است

گریه برای فاطمه مهر تولی‌ است نشان تبری است

[ حمید علیمی ]
  • 18.2K
  • 22
گریه برای فاطمه مهر تولی است
نشان تبری است

(گریه کنید، گریه که میراث فاطمه است)۲
(هر کس که اشک داشت ز وراث فاطمه است)۲

(گریه کنید فاطمیه فصل ماتم است)۲
(این فاطمیه است که باب المحرم است)۲

گریه کنید بر غم و اندوه فاطمه
گریه کنید و بر تن مجروح فاطمه

گریه کنید دستو به دیوار می‌گرفت
درخانه روز حیدر کرار می‌گرفت

بنبیٍ عربیٍ و رسولٍ مدنی
و اخیهِ الاسدالله مُسَمی به علی

و به زهرا بتولٍ و به ام ولدتها 
وبه سِبطین و شِبتَین هُما نَجلِ زَکیه

و به سجاد و باالباقر و صادق حقی
و به موسی و علیٍ و تقی و نقی

وبذی العسکر و الحجة مولا بالحق
الذی یَضرِبُ بالسَیف به حکمٍ اَزلی

بعلیٍ، بعلیٍ، بعلیٍ، بعلی...

نظرات

0 نظر ثبت شده

هنوز نظری ثبت نشده است

اولین نفری باشید که نظر می‌دهد

  • مداحی
  • منبر
  • قرآن
  • ذاکران
  • پروفایل