نظرات
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد

کسی خبر نداره از حالم دلم گرفته از همه عالم فقط حسینو میخوام من از خوشیِ زندگی سیرم آخه بدون روضه میمیرم فقط حسینو میخوام دلم رو حق بدید هوای دم غروب کنه فقط یه برات کربلا میتونه حالم رو خوب کنه میخونم آروم یا اباعبدالله سَیِدَنا المَظلوم یا اباعبدالله میخونم ای جان یا اباعبدالله سَیِدَنا العَطشان یا اباعبدالله نمیبرم غم تو رو از یاد حالا که میمیرم دلم میخواد (تو کربلا بمیرم) 2 تا باشه آرزوم همین باشه چشام به صحن خوشگلت وا شه (تو کربلا بمیرم) 2 نعمتی بهتر از نعمت همسایه نیست برام لذّتی بهتر از لذت شبهای مشایه نیست برام دلم رو حق بدید هوای دم غروب کنه فقط یه برات کربلا میتونه حالم رو خوب کنه روضه مفتوح یا اباعبدالله سَیِدَنا المَظلوم یا اباعبدالله میخونم ای جان یا اباعبدالله سَیِدَنا العَطشان یا اباعبدالله
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد