نظرات
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد

چه مهتابی دارم، چه اربابی دارم خداییش حسین نعم الامیره (همیشه تو سینه، دعای ما اینه)۲ (خدا حسینو از ما نگیره)۲ (به عالم سروری دارم مدال نوکری دارم)2 (به عشق شش گوشه، دل من میجوشه)۲ (دل من صید و ارباب صیاده)۲ (حسینو دوس دارم، ز عشقش بیچارم)۲ (که نمک سفرهی ایجاده)۲ (دلم رو با نگاش برده)۲ (به عشق اون سند خورده)۲
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد