نظرات
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد

چه بی پناه و بی كَسم پناه من امید من چرا به خون نشسته ای برادر رشید من با دلم چه ها شده دست تو جدا شده فرق تو دو تا شده بود امیدم مرا یاری كنی سالها بهرم علمداری كنی ای دریغا شد امیدم ناامید بی برادر گشتم و پشتم خمید
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد