نظرات
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد

می گی با غصه های فردا كنار بیام مگه می شه می گی با داغ عشق لیلا كنار بیام مگه می شه می گی با غربت یتیما كنار بیام مگه می شه می گی با گریه ی اسیرا كنار بیام مگه می شه تو بری خواهرت بمونه، مگه می شه رو خاكا پیكرت بمونه، مگه می شه از تو فقط سرت بمونه، مگه می شه *** می گی با دشت پرستاره كنار بیام مگه می شه با دلای پر از شراره كنار بیام مگه می شه با حرم با لباس پاره كنار بیام مگه می شه می گی با زخم گوش پاره كنار بیام مگه می شه آخه حرم بدون مولا، مگه می شه روز عطش بدون سقا، مگه می شه لبای خشك كنار دریا، مگه می شه *** می گی با قصّه ی اسارت كنار بیام مگه می شه می گی با خیمه ها و غارت كنار بیام مگه می شه می گی با آتیش و جسارت كنار بیام مگه می شه می گی با جسم پاره پاره ت كنار بیام مگه می شه دل بكشم من از غم تو، مگه می شه ببرنم مقابل تو، مگه می شه من بمونم با قاتل تو، مگه می شه ببینمت قدت خمیده، مگه می شه می آیی جون به لب رسیده، مگه می شه برای دستای بریده، مگه می شه *** می گی با حنجردریده كنار بیام مگه می شه می گی با سرهای بریده كنار بیام مگه می شه می گی با تازیونه ها من كنار بیام مگه می شه می گی با خنده های دشمن كنار بیام مگه می شه می گی با اشك و آه و ناله كنار بیام مگه می شه می گی با اشكای سه ساله كنار بیام مگه می شه می گی با ضرب تازیونه كنار بیام مگه می شه با جای سیلی روی گونه كنار بیام مگه می شه می گی با آه دخترامون كنار بیام مگه می شه با آتیش رو معجرامون كنار بیام مگه می شه می گی با جسم ارباً اربا كنار بیام مگه می شه با سر غرق خون سقا كنار بیام مگه می شه
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد