نظرات
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد

مگه میشه از حرم نگفت ... مگه میشه از تو دم نزد ... مگه میشه یاد کربلا ... تو بارون شب قدم نزد ... بوی بارون می زنه چشام که خیسه ... حرف من نیست به خدا ؛ عین حدیثه ... یه سلام از راه دور بدی با گریه ... خدا واست یه زیارت می نویسه ... اجازه دادی بگم سلام... به تو می رسم با گریه هام... همیشه به فکر کربلام ای آقا ...
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد