نظرات
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد

مثل منم راه میدی صحن تو جای همه است به قول اون پیر غلام حسین برای همه است من همین قدر که بم بگم یه نوحه خون بسمه منو جزو نوکرای نوکرات بدون بسمه بردارم از سفرهی نذری یه لقمه نون بسمه من کجا و غلامات نمیگم منو زهیر کن من سرم گرم روضه است عاقبتمو به خیر کن
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد