نظرات
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد

من كیام؟ بندهی دربار سلطان خراسانم تعجّب نیست در این بندگی خوانند سلطانم نهادم از سعادت دست در دامان چنین مولایی كه تاج سلطنت ریزد زِ کویش به دامانم نخورده شیر از مادر، نمکگیرِ رضا گشتم که شورها بر سر بخشیدند از این نمکدانم نماز و روزه و حج و زكاتِ من به جای خود رضا را گر امام خود ندانم نامسلمانم گدایم نه گدای آب و نانم، آمدم امشب براتِ عفو خویش بستانم زِ مولایم
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد