نظرات
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد

دوست دارم محل مرگم کربلا شه تشییع جنازم بابُ القبله باشه این همهی خواهش نوکره این بهخدا خواهش آخره حاضرم هرچی که دارم بدم تابوت من تو حرمت بره یعنی کی قسمتش میشه توی آغوش کربلا خاک بشه به چش مادرت بیاد زیر پاهای زائرات خاک بشه ای حسیـن... **** آدم زیر گنبد، آرامش میگیره آدم اصلا اینجا دوست داره بمیره من که برات عمریه نوکرم سایتو برنداری از سرم آرزوم اینه تو خودت بگیری مجلس ختمم رو توی حرم به علی اکبرت قسم واسهی نوکرت وطن کربلاست به خدا بعد مردنم همهی آرزوی من کربلاست ای حسیـن...
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد