نظرات
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد

دوباره دم می گیرم، به زیر پرچم تو الهی كه بمیرم، توی محرم تو رسیده ماه آه و ناله دوباره بارون اشك چشمام نم نم می باره تا كه روی خیمه ی غم، بیرق عزا رو دیدم پابرهنه بین كوچه، سمت هیئتت دویدم وای وای وای حسین حسین حسین وای وای وای غریب كربلا *** به پا شده وسط، فضای كوچه ی غم به دست پیر و جوون، بساط طبل و علم دوباره موج اشكا گرم خروشن ملائكه از داغت مشكی می پوشن روضه های خونگی تو، هر محله پا گرفته كوچه كوچه شهرمون باز، رنگ كربلا گرفته وای وای وای غریب كربلا *** یه ساله منتظرم، به شوق سینه زدن مدد بده نفسی، به دست و سینه ی من شبای جمعه قلبم رو می سوزونه از آسمون تا زهرا روضه می خونه پنجه های شوم گرگا، یوسف منو دریدن تشنه لب سر گلم رو، پیش چشم من بریدن وای وای وای غریب كربلا
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد