نظرات
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد

دوباره اومدم من فقط آدرسِ روضهی تو رو بلدم حک میشه اسم تو آخرش روی لَحَدَم من غلامزادهی این خونه اِلَیالاَبَدَم نمیشه از غمت گذشت نمیشه از نسیمِ پرچمت گذشت شُکرِ خدا که عُمرِ من با گریه کردن تو مُحَرَمت گذشت جانم حسین جانم حسین... منم و شوقِ حرم میمیرم اگه یه روز اسم تو رو نبَرَم اسم تو اِرثیه که رسیده از پدرم داغِ تشنگیات یه عمره مونده رو جیگرم هر نفسم میگم حسین چی بگم از شبای بینالحرمین آرزومه لحظهی مرگ ذکر حسین بشه برام شهادتین حسین حسین حسین...
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد