نظرات
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد

تو دریچه ی چشم پر از، اشكای غم تو می بینم بیابونِ پر از گرد و خاك، تو میون غبار پیدایی داره می زنه با هر قدم، ضربان دل آسمون كه تو داری میای با حرم، ولی آواره ی صحرایی خوش اومدی آقام یا حسین خاطرتو می خوام یا حسین حالا كه اومدی كربلا پا بذار رو چشام یا حسین آقام آقام آقام، یا حسین
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد