نظرات
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد

از ظلم ظالمان ، از داغ بیکران المستغاث بک یا صاحب الزمان از دل میکشیم آه، بیا بقیه الله تنهاییم در این راه، بیا بقیه الله در دلِ طوفان، در دلِ میدان در پناهِ توست، کشورِ ایران از دل میکشیم آه، بیا بقیه الله تنهاییم در این راه، بیا بقیه الله از غربت عیان، از این بار گران المستغاث بک یا صاحب الزمان از دل میکشیم آه، بیا بقیه الله تنهاییم در این راه، بیا بقیه الله در دلِ طوفان، در دلِ میدان العجل گویند مردم ایران از دل میکشیم آه، بیا بقیه الله تنهاییم در این راه، بیا بقیه الله محتاجیم به والله، بیا بقیه الله ۳ از دل میکشیم آه، بیا بقیه الله ۳
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد