نظرات
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد

بگی زیبا، من میگم زیباتر یک سر و گردن از یوسفَم بالاتر یا علی اکبر، یا علی اکبر شوکتو بِرَم من چشم ابرو و صورتو برم من اصالت و نجابتو بِرم من ترکیب قد و قامتو بِرم من خوش قد و بالا، لیلای لیلا دو قدم که راه میری، در میره جون بابا شی دلاور، شِبه پیمبر سر میزنی عمو میگه الله اکبر علی اکبر، علی اکبر... ***** تو بگو عشق من میگم رقیه میره قلبم با یه ذکر سه ساله تو بگو دل، سر برات میارم دست ازت بردارم؟ دیگه محاله محشره رقیه بهترین اسم دختره رقیه خودش یه تنه لشکره رقبه حبلُ المتینه معجر رقیه تاجداری بانو، عصمت داری بانو تنها دلیل ذوق علمداری بانو شاهکاری بانو، باوقاری بانو ارث از بابابزرگته کرّاری بانو یا رقیه یا رقیه...
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد