نصب اپلیکیشن نوا
تصویر سید مجید بنی فاطمه - بنده‌ام بنده‌ی ولای توام

بنده‌ام بنده‌ی ولای توام

[ سید مجید بنی فاطمه ]
بنده‌ام بنده‌ی ولایِ توام 
عاشقِ صحنِ باصفای توام 
تو جوادی و من، گدای توام
یا جوادالائمه ادرکنی

قامتم خم شده ز بار‌ِ بلا 
حاجتم باشد از تو یا مولا 
نجف و کاظمین و کرب و بلا
یا جوادالائمه ادرکنی
 
ای که از زهر خون شده جگرت 
به تو و جد و مادر و پدرت
مرا بیچاره را مران ز درت 
یا جوادالائمه ادرکنی...

سائلم، سائلم جوابم ده 
تشنه‌ی جامِ وصلم آبم ده 
چشمِ گریان، دلِ کبابم ده 
یا جوادالائمه ادرکنی

به امام و به حُرمت شهدا
به علی و به مادرت زهرا 
دست خالی نمی‌روم ابدا 
یا جوادالائمه ادرکنی 

ای تو را یارِ بی‌وفا کشته
با لبِ تشنه از جفا کشته 
با چنین پاکی و صفا کشته 
یا جوادالائمه ادرکنی

بسته با دستِ فتنه راهِ تو شد 
همه جا پر ز سوز و آهِ تو شد 
حجره‌ی بسته قتلگاهِ تو شد 
یا جوادالائمه ادرکنی

نظرات

0 نظر ثبت شده

هنوز نظری ثبت نشده است

اولین نفری باشید که نظر می‌دهد

  • مداحی
  • منبر
  • قرآن
  • ذاکران
  • پروفایل