نظرات
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد

(السلام علیکِ یا زهرا)۲ عصمت الله الکبری یا زهرا (حک شده روی دل ما، یا زهرا)۲ (سرمایهی محبت زهراست دین من)۲ (من دین خویش را به دو دنیا نمیدهم)۲ (گر مهر و ماه را به دو دستم نهد قضا )۲ (یک ذره از محبت زهرا نمیدهم)۲ دل به صحرا بستم، تا گدایش هستم (به خدا قسم بی نیازم ز همه)۲ ای شیر اعظم همه عالمین (ذکر یا فاطر و به حق فاطمه)۲ (یا زهرا)۴
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد