نظرات
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد

اربابم، به لطف تو مدیونم اربابم دوسم داری میدونم اربابم گدای تو میمونم ارباب خوبم الهی من فدای تو سینه میکوبم تا جون بدم برای تو زخمای جسمت دلیل گریههای من اعمال من شد دلیل گریههای تو مردم من رو پس زدند بی تو این نفس زدن بدتر از مرگه واسم واسه ی من گدا سخته از درِ شما خالی برگرده کاسم خالی برگرده کاسم کار خوبه که خدا درستش بکنه مدد سیّدةُ النسا درستش بکنه حسین وای حسین حسین حسین حسین...
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد