نظرات
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد

یابن الحسن تویی دوای دردم اشکمو نذر فرج تو کردم لحظه به لحظه با غمت میسوزم روضه به روضه دنبالت میگردم تو این محرم، چی میشه محرمت بشم تو این محرم، چی میشه همدمت بشم تو این محرم، فدایی غمت بشم تو این محرم اونکه دلت میخواد بشه ای کاش معرفتم زیاد بشه ای کاش نوکری در خونهت آقا برام یه اعتقاد بشه ای کاش عجل علی ظهورک مولا شعر و نغمه:محمدجواد ابوتراب زاده انجمن ادبی تکیه نوکری https://eitaa.com/tekyenokari
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد