نظرات
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد

یه بغل خاطره دارم از حرم که همیشه جون گرفتم ازشون به شهیداى تو غبطه میخورم که چقدر عقبترم از همشون کاش تا یه سلام میدادم باز بوى حرم میاومد واى اگه نبودى آقا واى چى به سرم میاومد با همهی روسیاهیم، با همهی آلودگیم هر دفعه گفتم حسین نفس گرفت زندگیم حسین واااای ... چه جور ادعا کنم سینهزنم سینهزن اونه که واست جون میده روضهخون اونه که عکس دستش هم روضهی عباستو نشون میده کاش مثل شهید بغداد دست و سرمو میدادم کاش واسه حسین و عباس هر چی دارمو میدادم روبرومه عکسش حالا، پشت سرم آلودگی حالا منم شهید و یه دنیا شرمندگی حسین واااای ...
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد