نظرات
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد

واقعیت تلخه خودم میدونم اینا بهونهی همیشگیمه شده یدفعه از خودم بپرسم امام زمان کجای زندگیمه امام حاضرم منو میبینه باهاش شده یه گوشه خلوت کنم شده یبار برای مهمونیام بخوام امام زمانو دعوت کنم من که بجز چنتا دعای فرج کاری برا اومدنش نکردم ای دل غافل دیگه کی قراره دور سر امام زمان بگردم باید همیشه یاد آقا کنم حتی تو لحظه ای که گرم کارم ازش بخوام نگاه به کسبم کنه حلال باشه نونی که در میارم میخوام یه چای تازه دم بریزم شاید بهم میرسه خسته باشه سلام بدم قبل شروع هیئت شاید تو جمعیت نشسته باشه
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد