نظرات
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد

غم مخور ای کودک دردی کشم من خودم تیر از گلویت میکشم غم مخور ای کودک خاموش من قتلگاهت میشود آغوش من غم مخور صید خوارج میشوی تا ابد بابالحوائج میشوی (صلی الله علیک یا اباعبدالله) بعد صد سال اگر از سر قبر گذری من کفن پاره کنم زندگی از سر گیرم (ای حسین عشق منی، حسین عشق منی) صد مرده زنده میشود از ذکر یا حسین ارباب ما معلم عیسیٰ بن مریم است عیسیٰ اگر در آخر عمرش به عرش رفت قنداقهی حسین شرف عرش اعظم است ****** بر مشامم میرسد، هر لحظه بوی کربلا بر دلم ترسم بماند، آرزوی کربلا تشنهی عشق حسینم، ای اَجَل مُهلَت بده تا بگیرم در بغل قبر شهید کربلا
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد