نظرات
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد

جز در خونه ی تو به هیچکی رو نزدم روضه گرفتی و باز سرِ قرار اومدم کسی بغیر خودت بها نمیده به من قدیمیا به خدا چه حرف خوبی زدن شکر خدا را که در پناه حسینیم عالم از این خوبتر پناه ندارد پناهه حسین خدا گواهه برای اشکام گواهه حسین می ارزه حتی به صدتا جنت نگاه حسین برا کسایی که بیپناهن، پناهه حسین اباعبدالله(۴) حسین آقا جان
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد