نظرات
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد

شبیه باد و بارون رفتی، تو از تن من ای جان رفتی شبیه حیدر بی زهرا با حسرت تو موندم تنها ستاره امیدم بابا شکستنت رو دیدم بابا به آخرم رسیدم بابا چشمام پرخون، لبام پر خون، آی ولدی ولدی(۴) دل حرم پی تو میره ،تو میری و حرم میمیره نبودن تو پیرم کرده، داغ غمت کبابم کرده دلم با رفتن تو زخمه تن مثل تن تو زخمه همین شکستهن تو زخمه داغ دل من، ویرون دل من، حیرون دل من آی ولدی ولدی(۴) شکستنت علی پیرم کرد کنار تو زمین گیرم کرد حالا تن که تو ریش، ریشه ضریح پاک دستام میشه با لرزش دو دسته سردم تو رو تو خون زیارت کردم حالا اسیر دستِ دردم تو خاک تن تو صد چاک تن تو آی ولدی ولدی(۴)
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد