نظرات
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد

سلامِ ما به محضر محترم تو به پرچم و کتیبهی محتشم تو خدا رو شکر بازم مُحرّمت رو دیدم اولِ سالِ نوکراست مُحرّم تو زندهام تا ابد آقا با دَم روضهت شکراًلله زهرا دعوتم کرده تا بیام هیئت شکراًلله با تو با همین اشکام میکنم بیعت شکراًلله شبِ اول اومدم، شبِ اولم بیا توی تاریکی قبر، چشم به راهتم آقا ابیعبدالله، ابیعبدالله... **** خدا رو شکر که زیر سایهی حسینیم تو جمع نوکرای شاه عالمینیم قرارمون همین شبِ اولِ روضه ایشاالله اربعین تو بینالحرمینیم آقا پای این پرچم سینه میکوبم یا ثارالله اسم دلربای تو ذکر محبوبم یا ثارالله وقتی کربلا باشم تو حرم خوبم یا ثارالله شبِ اول اومدم، شبِ اولم بیا توی تاریکیِ قبر چشم به راهتم آقا کس و کار من تویی پس منو رها نکن از پَر علامتا دستمو جدا نکن ابیعبدالله، ابیعبدالله...
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد