نظرات
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد

بارون بارون چشامون تو خیابون بغض گلوگیری نشسته تو صدامون مشت ها گره کرده ست ولی خون دلامون آقای من ... بعد تو پائیز پر از دردیم به جای تو غم رو بغل کردیم درد و دلامون غزل کردیم ای جان امت... اشک یتیمی تو چشای بچه هاته تو قاب چشامون هنوزم خنده هاته امید ما به دستای خیر دعاته آقای من... به عهدی که بستی وفا کردی مردم رو مبعوث حرا کردی خدا میدونه تو چه ها کردی ای جان امت... این اربعین که زائر خون خدائیم تو هر قدم که بیقرار جاده هائیم با یاد تو ما زائرای کربلائیم آقای من ... دنیا بهت خیلی بدهکاره مشایه عطر و بوی تو داره هر موکبی عکست رو میذاره
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد