نظرات
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد

(تو را دارم، چه غم دارم ابالفضل علمدارم)2 (چهسان نئش تو بردارم)2 (چهسان رو به حرم آرم)2 (ابالفضل علمدارم)2 ((نه قوت در کمر دارم)2 ابالفضل علمدارم)2 نگهبان حرم عباس امید خواهرم عباس پناه دخترم عباس چه سان نئش تو بردارم (ابالفضل علمدارم)2
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد