نظرات
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد

تو بهترین ترانهای، نوایِ عاشقانهای زیباترین بهانهای، (امام حسینم)۲ تو از همون تولدم، رفیقِ بچگیم شدی اومدی زندگیم شدی، (امام حسینم)۲ آخر برایِ زخمات میمیرم، این کارِ عشقه اینکه با اسمت آروم میگیرم، این کارِ عشقه برا ساعتِ روضه با سَر دویدم جایی که تو بودی، خودم رو ندیدم به دورِ همه، غیرِ تو خط کشیدم چه شبها نشستم برات گریه کردم برا خشکیِ رو لبات گریه کردم با بچهام برا بچههات گریه کردم حسین، عزیزم حسین جان، حسین جان ... عزیزِ قلبم ***** غریبِ آشنا حسین، جایِ تو شد کجا حسین آغوشِ بوریا حسین، غریبِ مادر ای رویِ نیزهها حسین، زُلفایِ تو رها حسین تو میکُشی مرا حسین، (غریبِ مادر)۲ از تو چه پنهون، از اهلِ دنیا خِیری ندیدم از تو چه پنهون، بارتو تنها به دوش کشیدم تو باشی نیازی به هیچکی ندارم تو باشی سرم رو، رو شونهات میذارم تورو قبلِ خوابم به خاطر میارم کسی رو به غیر از تو باور نکردم یه ثانیه هم بیتو، من سَر نکردم برا هیچکسی چشممو تَر نکردم حسین جان، حسین جان ... عزیزِ قلبم ***** نامه نوشتم این دفعه، با جوهرِ اشکِ چشام آقا یه کاری کن برام، (میخونی یا نه؟!)۲ تا که جوابت برسه، با چشمایِ خیره به در چشم انتظارم تا سحر، میدونی یا نه؟! چند وقتیه که خوابم نبرده، سنگینه شونهام هر شب به شوقِ اینکه میآیی، بیدار میمونم غمت رو تویِ سینه حل کردن عشقه با تو تلخیا رو عسل کردن عشقه تورو مثلِ راهب، بغل کردن عشقه برایِ غمایِ تو، خون خوردن عشقه رویِ شونه، بارِ تورو بردن عشقه روزی صد هزار بار، برات مُردن عشقه حسین جان، حسین جان ...
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد