نظرات
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد

ترانه ای که دل میبره (نوای یا حسینه) ۲ (خدا میدونه) ۲ بهشت من حسینه جهنم کاری باهاش نداره دلی که با حسینه۲ حسابم با (حسینه) ۳ کتابم با (حسینه)۳ سوال از من که میپرسی جوابم با حسینه من از حسین دم میزنم آتیش به عالم میزنم عشق حسین یار منه دیوونگی کار منه نمیگیرم از کسی دیگه دلم به در تو زنجیره خدا میدونه از اون اول دلم با یا حسین آروم میگیره
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد