نظرات
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد

بیا تو ای عزیز جان غریبی صاحب الزمان که خسته و شکستهمو بهم بده امان و جان دلت گرفته از همه دلم گرفته واهمه رو میزنم رومو بگیر به اشک و نالههای فاطمه دلگیرم، دارم میمیرم غروب جمعهها به یادتم به غم اسیرم از این بی جان دگر جان بر لب آمد گر نگیرم (آقا بیا، آقا بیا، آقا بیا) نوا نوای کربلا هوا هوای کربلا چه خوبه سهمم این باشه جونم بشه فدای کربلا چه مستم از بوی حرم نشستن توی حرم بهشتو خواستم از خدا دیدم خودم رو روبروی حرم گفتم حرم ، که آشفتهم حرم اگه میفتم از بالا پایین پا میفتم بیخود از خود میشم تا حرف کربلا شنفتم (جان حسین حسین حسین)
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد