نظرات
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد

بخدا یه حس عجیبیه، سحرا هوای جمکران دوست دارم که گریه کنم فقط، تو برو بیای جمکران هرکیو دیدم عالمی داره، با سهشنبههای جمکران (یا صاحب الزمان، یا صاحب الزمان....) چیمیشه رد بشی یک شب از این محل آقا، العجل آقا منو یدفعه بگیری توی بغل آقا، العجل آقا که مشکلات دلم میشه با تو حل آقا، العجل آقا میدونم اشکتو در میارم میدونم پا رو دلت میذارم زبونم میگه برات میمیرم عملم میگه دوست ندارم ولی به اشک چشام نکن شک، پدرم تولدت مبارک ****** کاش میشد چراغونی کرد الان، مسیر تردد تورو بخدا که جشن شلوغ ما، کم داره فقط خود تورو تو کدوم بیابونی که بیایم، بگیریم تولد تورو (یا صاحب الزمان، یا صاحب الزمان....) سلام ما به تو هرجای این جهان آقا، الاَمان آقا اَغِثنی یابنالحسن، صاحب الزمان آقا، الاَمان آقا بِرِس به داد تمامیِ شیعیان آقا، الاَمان آقا میدونم غم فراغ نخوردم آبروی عاشقی رو بردم هدیه در شان شما نداشتم قلبمو هدیه برات آوردم روی قلب من ببین شده هک، پدرم تولدت مبارک ****** دیدی طاقت آوردم سرتو بوی نون میده ولی من چند شبه غذا نخوردم پاهام میسوزه بابا یجوری زد منو الان نمیدونم شبه یا روزه بابا شاید اینجا اضافهام خاکستر رو سرم ریختن موهام سوخته نمیتونم ببافم
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد