نظرات
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد

باید که عاشق شم یه جوری که بگن شبیهِ معشوقم یه عشقی که آخر خاکم کنه پای ضریح معشوقم خاصیت عشق همینه، که رنگ معشوقو بگیری اگه بگه برو بمونی، اگه بگه بمیر بمیری با این همه ادّعا چرا هنوز این همه فَرقه بینِ ما بینِ حسینِ فاطمه با حسینِ ما یادت باشه ماییم که زیرِ دِینِشیم نه اون به زیرِ دِین ما حبیبی حبیبی، تو خیلی غریبی...
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد