نظرات
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد

ای شاه جهانآرا حسین ای دلبر دلداران حسین در بند تواَم یارا حسین حسین، حسین چی میشد دست من رو به ضریح میرسوندی مگه چی میشد پای من رو به حرم میکشوندی مگه چی میشد چشم من رو تو حرم وا میکردی مگه چی میشد وقتی رفتم بگی کِی برمیگردی؟ من با تو آرامشی دارم حسین هر جا که اسمت رو میارم حسین دستامو رو سینه میذارم حسین حسین ابیعبدالله، ابیعبدالله، ابیعبدالله، ابیعبدالله... ای گردش ایامم حسین آغاز و سرانجامم حسین نام تو اماننامهام حسین حسین، حسین چی میخوام بهتر از این که شدم نوکر تو همیشه به دادم رسیده علیاکبرِ تو میمیرم و تنهام میذارن همه اِلّا رقیه بیا رو سنگ مزارم بنویس یا رقیه تو عشقت با خدا شریکم حسین از بس که هر ثانیه میگم حسین من با تو یه آدم دیگهام یا حسین حسین ابیعبدالله، ابیعبدالله، ابیعبدالله، ابیعبدالله...
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد