نصب اپلیکیشن نوا
تصویر سعید کرمعلی - ای عندلیبان گلشن خراب است

ای عندلیبان گلشن خراب است

[ سعید کرمعلی ]
ای عندلیبان گلشن خراب است
آهسته نالید اصغر بخوابد
(از داغ اصغر، دلخون رباب است) (۲)
لای لایی از سفر برگشته بودم (۲)
شیر از پیکان کافر خورده بودم (۲)

گهواره خالی، اصغر نه پیداست (۲)
یاران چه سازم رودم نه اینجاست
در باغ رضوان در نزد زهراست
(لای لایی از سفر برگشته بودم) (۲)
شیر از پیکان کافر خورده بودم (۲)

اهل مدینه یک‌ سر بیایید (۲)
ما بی‌کسان را یاری نمایید
(خاک مصیبت بر سر نمایید) (۲)
لای لایی از سفر برگشته بودم (۲)
شیر از پیکان کافر خورده بودم (۲)

نظرات

0 نظر ثبت شده

هنوز نظری ثبت نشده است

اولین نفری باشید که نظر می‌دهد

  • مداحی
  • منبر
  • قرآن
  • ذاکران
  • پروفایل