نظرات
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد

اگه احساسی که داری عشقه اگه عاشقی رو باور داری وقتی دلبر داری دیگه باید از همه آدما دل برداری باید دل برداری از همه عالَم تا که قلبت گرمِ شور و شِین باشه باید دیوونه بشی، باید قلبت فقط (مجنونِ)۳ امام حسین باشه خدا یکی، یار یکی، اونم اربابه دل یکی، دلدار یکی، اونم اربابه ما همگی نوکریم دَرِ این خونه سید و سالار یکی، اونم اربابه ابیعبدالله، ابیعبدالله ... ***** (اگه حس و حالت اینجا خوبه)۲ اگه زندگیتو زیبا کرده اگه هر هفته میای تو روضه مادرش فاطمه امضا کرده پایِ روضه رفتنایِ هر نوکر یه جمله با دستخط و امضاشه (نوشته با مهرِ مادریش اینو میخوام نوکرِ حسینِ من باشه)۲ فاطمه کرده دعا نوکرش باشیم با یه دلِ مبتلا نوکرش باشیم کاشکی یه روز هم بیاد بشه خادم شیم تو حرمِ کربلا نوکرش باشیم ابیعبدالله، ابیعبدالله ... ***** اگه دلتنگی واسه اربابت شک نکن که دل به دل راه داره واسه هرکی که دلش تنگ میشه یه قرارِ عاشقی میذاره قرارِ عشقبازی و جنونِ ما همونجاست که گنبدِ طلا داره بهشتِ ما نوکرا همین دنیاست تا وقتی این دنیا (کربلا)۳ داره بهشتِ رویِ زمین، حرمِ یاره خوشگل و زیباترین، حرمِ یاره آخ که ایشالله بازم مثلِ هر ساله وعدهیِ ما اربعین، حرمِ یاره یا ثارالله، ابیعبدالله ...
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد