نظرات
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد

(اشکا و دلتنگیامو باور کن)۲ بهترین حالو برام مُقَدَر کن (به جمالت چشممو منور کن)۲ تو غصه و دلواپسی تو روزایِ بیکَسی تو به دادم برسی (صدا زدم اباالفضل)۲ ای امیدِ اهلِ حرم تویی آرومِ دلم تو گرفتاری و غم (صدا زدم اباالفضل)۲ ماهِ بنیهاشم، قمرِ علقمهای ماهِ بنیهاشم، پسرِ فاطمهای (ماهِ بنیهاشم، تو امیدِ همهای)۲ دخیلک یا اباالفضل ...
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد