نظرات
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد

(از داغ تو بیتابم) ۲ دیدم تو را در خوابم (گفتی به من ای نوکر گفتم به تو اربابم) ۲ (از روی تو شرمندهام، باشد سیه پروندهام) ۲ گفتی به من عاشق بمان، نام مرا هر شب بخوان آقام حسین وای... (من نوکرِ دربارم) ۲ در کوی یارم خارم (هیچم ولی عمری در سایهٔ این دیوارم) ۲ خارم که در باغ توأم سینهزن داغ توأم (از روی تو شرمندهام، باشد سیه پروندهام) ۲ گفتی به من عاشق بمان، نام مرا هر شب بخوان آقام حسین وای...
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد