نصب اپلیکیشن نوا
تصویر حنیف طاهری - آه از این اندوه آه آه آه

آه از این اندوه آه آه آه

[ حنیف طاهری ]
(آه از این اندوه، آه آه آه)۲
(مولا امامِ باقر آقا، یا ولی الله)۲

****
(با حالِ غربت، با چشمِ گریون، با آهِ حسرت)۲
با قصدِ غربت، با پای اشک و آه، میام زیارت

(چه خوب می‌شد منو نگاه کنی
یه بار تو آسمون رها کنی
چه خوب می‌شد یه بار دلِ منو
کبوتر بقیع صدا کنی)۲

اگر که قسمت این نشد
که روی قبر خاکیتون
یه گنبدی بنا بشه

(خدا کنه که لااقل
تا زنده‌ایم درِ بقیع
به روی شیعه وا بشه)۲

(آه از این اندوه، آه آه آه)۲
(مولا امامِ باقر آقا، یا ولی الله)۲

****
(میونِ بستر، می‌سوزی از تب، با تنِ مسموم)۲
صدایِ داغِ، امامِ باقر، شهیدِ مظلوم

(تویی که از غما لبالبی
تو این جهان فقط یه امشبی)۲
یه زخمِ تازه‌ای اضافه شد
به سینه‌ی مدینه النبی

(بقیع گریه می‌کنه
تو خونه‌ی ساده‌ی تو
پر از صدای هق هقه)۲

(جایی که بیشتر از همه
داره می‌سوزه از غمت
دلِ امامِ صادقه)۲

(آه از این اندوه، آه آه آه)۲
(مولا امامِ باقر آقا، یا ولی الله)۲

****
(با این که روی، پیکرِ پاکت، زخم حُشامه)۲
(ولی رو قلبت، این همه ساله، زخمای شامه)۲

(تویی که کودکیت پر از غمه
شهادتت دهه محرمه
شهیدِ کوچه‌های شامی و
تو دیدی سیلی می‌خورن همه)۲

(این همه ساله یادته 
کبودی رقیه و
زخمای عمه زینب و)۲

دیدی کنارِ قافله
سرِ به روی نیزه و
(پیکرِ زیرِ مرکب و)۲

(آه از این اندوه، آه آه آه)۲
(مولا امامِ باقر آقا، یا ولی الله)۲

****
(آه از این اندوه، آه آه آه)۲
(ای کشته‌ی بی کفن یا اباعبدالله)۲

یا اباعبدالله...

نظرات

0 نظر ثبت شده

هنوز نظری ثبت نشده است

اولین نفری باشید که نظر می‌دهد

  • مداحی
  • منبر
  • قرآن
  • ذاکران
  • پروفایل