نظرات
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد

آزادم کن از این کابوسِ تلخِ دوری از حرم کاشکی میشد حتی یک لحظه رو شیشگوشهات باشه سرم یا ثارالله این رسمش نیست تقصیر دنیا بود که طول کشید آقا جداییمون یادِ غروبای کربُبلا همهاش دَمِ اذون یا ثارالله حالا با این اشک حسرت محتاجم به بابُ القبلهات دلتنگتم بامعرفت کربُبلا، کربُبلا باز جاموندم جونِ هر کی دوست داری این گداتو جون به لب نکن تنبیهم کن امّا با دوری از حرم ادب نکن یا ثارالله دوری سخته واسه من که تو دنیا به پایینِ پات دلم خوشه خاطراتِ خوبِ صحنت یه روزی من رو میکُشه یا ثارالله به کربلا برگردونم هر دفعه من جا میمونم دلتنگتم آقاجونم کربُبلا، کربُبلا...
0 نظر ثبت شده
هنوز نظری ثبت نشده است
اولین نفری باشید که نظر میدهد